Kom in contact

Heeft u een vraag? Of wilt u advies? Neem contact op met onze klantenservice. We helpen u graag verder!

Bel ons

U bereikt ons op maandag tot en met vrijdag
tussen 8.00 en 17.00 uur.

Mail ons

Of neem contact op via het contactformulier.
U ontvangt van ons een reactie binnen twee werkdagen.

Veelgestelde vragen

Heeft u buiten de openingstijden van onze klantenservice een dringende vraag die niet kan wachten tot de volgende werkdag? Bel dan ook naar het telefoonnummer van de klantenservice. U wordt altijd te woord gestaan.

Om in een van onze woonlocaties te wonen, heeft u een Wlz (Wet langdurige zorg) indicatie nodig. Op basis van deze indicatie en uw zorgvraag kijken onze zorgbemiddelaars graag samen met u naar een geschikte plek met de best passende zorg. De zorgbemiddelaars zijn bereikbaar via de klantenservice.

Lees meer over aanmelden wonen met zorg

Helaas is dat lastig aan te geven. Dit verandert continu. Onze zorgbemiddelaars kunnen hier meer over vertellen. Zij zijn bereikbaar via de klantenservice.

Zorggroep Maas & Waal is aangesloten bij Zorg in mijn Wijk. Dit is een centraal loket voor het aanvragen van wijkverpleging in de regio Nijmegen. De medewerkers van dit loket pakken uw aanvraag op. Ze schakelen de juiste organisatie en de juiste professional in die ermee aan de slag gaan. Wij bieden wijkverpleging in de gemeenten West Maas en Waal, Druten en Beuningen.

Wilt u graag wijkverpleging van zorggroep Maas & Waal? Geef dit door in het online aanvraagformulier.

Het aanvragen van hulp bij het huishouden gaat meestal via uw gemeente. De gemeente waar u woont, biedt huishoudelijke hulp vanuit de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo). Wilt u huishoudelijke hulp van zorggroep Maas & Waal? Geef dit door bij uw aanvraag bij de gemeente.

Is uw aanvraag goedgekeurd? Dan informeert de gemeente ons en nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Houd er rekening mee dat de goedkeuring van uw aanvraag enkele weken kan duren.

Wachttijd
Door het tekort aan medewerkers in de zorg, kan het voorkomen dat we uw aanvraag niet direct kunnen oppakken. U komt dan op een wachtlijst. Wij proberen u alsnog zo snel mogelijk te helpen.

Formulieren

Op zoek naar formulieren voor de diensten en voorzieningen van Zorggroep Maas & Waal, zoals televisie, wasserij of dagbehandeling?