Zo gaan wij om met complimenten, suggesties en klachten

MW_SE_0171.jpg

Wij vinden het als zorggroep Maas & Waal belangrijk dat er open gecommuniceerd wordt binnen onze organisatie. Dat heeft immers een positieve invloed op het woon-, werk- en leefklimaat. Soms gaan er dingen binnen onze organisatie niet zoals gewenst. Wij gaan ervan uit dat u als verwijzer uw suggesties, ontevredenheid of zelfs klachten met ons deelt.

Voor cliënten kent zorggroep Maas & Waal een laagdrempelige procedure om waarderingen te uiten en klachten in te dienen. Er is een cliëntvertrouwenspersoon werkzaam binnen onze organisatie, die cliënten en naasten informeert over de klachtenprocedure, adviseert, desgewenst ondersteuning biedt en kan bemiddelen. Ook zijn wij aangesloten bij een geschillencommissie.

Meer weten over de klachtenprocedure? Klik dan hier.

 

 

Direct contact over wonen en zorg?

Onze klantenservice helpt u graag

(0487) 59 96 66
bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur Klantenservice@zmw.nl Contactformulier

Nieuws en berichten

  • 10 december 2018 DemenTalent in Maas & Waler

    In de Maas & Waler stond een mooi artikel over DemenTalent in Beuningen. Hoe talentvolle vrijwilligers met dementie betrokken blijven bij de maatschappij door hun talent in te zetten. Lees meer >