Zo gaan wij om met complimenten, suggesties en klachten

Wij vinden het als zorggroep Maas & Waal belangrijk dat er open gecommuniceerd wordt binnen onze organisatie. Dat heeft immers een positieve invloed op het woon-, werk- en leefklimaat. Soms gaan er dingen binnen onze organisatie niet zoals gewenst. Wij gaan ervan uit dat u als verwijzer uw suggesties, ontevredenheid of zelfs klachten met ons deelt.
Voor cliënten kent zorggroep Maas & Waal een laagdrempelige procedure om waarderingen te uiten en klachten in te dienen. Er is een cliëntvertrouwenspersoon werkzaam binnen onze organisatie, die cliënten en naasten informeert over de klachtenprocedure, adviseert, desgewenst ondersteuning biedt en kan bemiddelen. Ook zijn wij aangesloten bij een geschillencommissie.
Meer weten over de klachtenprocedure? Klik dan hier.
Direct contact over wonen en zorg?
Onze klantenservice helpt u graag
(0487) 59 96 66
bereikbaar van 8.00 tot 17.00 uur
Klantenservice@zmw.nl
Contactformulier
Website van Zorgkaart Nederland
Folder Een suggestie, een klacht of onvrede? Vertelt het ons!
Nieuws en berichten
-
20 november 2023
Alzheimer Café Beuningen: gezellige kerstviering met zang en kerstverhalen van vroeger
Het laatste #Alzheimer Café #Beuningen van 2023 staat in het teken van kerst. Lees meer >