lettergrootte wijzigen
28 mrt 2022

Jaarverslag Centrale Cliëntenraad zorggroep Maas & Waal over 2021

De Centrale Cliëntenraad behartigt de belangen van alle cliënten van zorggroep Maas & Waal op organisatieniveau. De vier lokale cliëntenraden behartigen de belangen van cliënten als het gaat om onderwerpen die specifiek over die locatie gaan. Waarmee is de Centrale Cliëntenraad in 2021 bezig geweest? Welke adviezen en instemmingen gaf ze? En hoe heeft de Coronasituatie het werk van de Centrale Cliëntenraad beïnvloed? Welke lessen zijn er geleerd en wat nemen we daarvan mee? U leest het in het jaarverslag van de Centrale Cliëntenraad van zorggroep Maas & Waal over het jaar 2021.

ZMW_logo_2015_def.png

Direct contact over wonen en zorg?

Onze klantenservice helpt u graag

bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur Klantenservice@zmw.nl Contactformulier

Nieuws en berichten

• 13 april 2022 Hoe gaat het met de mantelzorgers van mensen met dementie?

​Mantelzorgers zijn onmisbaar in de zorg voor mensen met dementie. Alzheimer Nederland onderzoekt wat er leeft onder mantelzorgers. Zo kan ze beter opkomen voor hun belangen en voor de belangen van de mensen voor wie zij voor zorgen. Daarom is het belangrijk dat zoveel mogelijk mantelzorgers de vragenlijst van de Dementiemonitor Mantelzorg invullen. Lees meer >