Jaarverslag Centrale Cliëntenraad zorggroep Maas & Waal over 2021
De Centrale Cliëntenraad behartigt de belangen van alle cliënten van zorggroep Maas & Waal op organisatieniveau. De vier lokale cliëntenraden behartigen de belangen van cliënten als het gaat om onderwerpen die specifiek over die locatie gaan. Waarmee is de Centrale Cliëntenraad in 2021 bezig geweest? Welke adviezen en instemmingen gaf ze? En hoe heeft de Coronasituatie het werk van de Centrale Cliëntenraad beïnvloed? Welke lessen zijn er geleerd en wat nemen we daarvan mee? U leest het in het jaarverslag van de Centrale Cliëntenraad van zorggroep Maas & Waal over het jaar 2021.

Direct contact over wonen en zorg?
Onze klantenservice helpt u graag
(0487) 59 96 66
bereikbaar van 8.00 tot 17.00 uur
Klantenservice@zmw.nl
Contactformulier
Nieuws en berichten
-
13 mei 2023
Het regent bij zMW!
Gisteren, 12 mei, was het De Dag van de #Zorg, maar al de hele week stond in het teken van deze dag. Collega's kregen van hun leidinggevenden een cadeaudoos, met een zMW-paraplu, een kaart met een cadeaubon, en een doosje #complimenten. Lees meer >